Torsdag = Helg

God kväll på er!
Sitter här och kom nyss ut ur duschen. Har jobbat min sista dag för denna veckan idag, så nu är det helg för min del! Underbart :D
 
Dagen på jobbet gick finfint, fick supergott fika av Alicia som gjorde sin sista dag på praktik där idag. Tacktack!
Annars gick allting finfint, har eventuellt fått 2 nya elever denna veckan så då får man väl vara nöjd antar jag! 
(För er som inte vet har jag fått hoppa in och jobba som instruktör på ridskolan från och med förra veckan).
 
Lupol skrittades idag på förmiddagen, så nu ikväll har jag bara myst och ryktat lite! Finns nog inget bättre än lite kvalitetstid i stallet!
 
 
Imorgon väntar en tripp till Jönköping och sedan Lekeryd, därefter ska jag hem och rida Lupol, Eron och sitta på Chicca! Spännande dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON