Trött i huvudet...

Sådär, då var man hemma i huset efter första dagen på nya jobbet.
Har idag börjat jobba som ridinstruktör nere på ridklubben, och det märks att det var några år sedan sist...
 
Mitt huvud är helt slut nu, efter att man har försökt svara på alla tiotusentals frågor, försökt lära sig alla namn på både barn och hästar, försöka komma ihåg allting efteråt för att anteckna så allting blir lite lättare nästa vecka...
Aja, får väl bara hoppas på att detta slutar med någonting gott i slutändan, och att vi alla lär oss någonting!!
 
Imorgon börjar dagen med att åka med Lupol till vet för återbesök, håll tummarna!!
 
 
Såhär vill jag se oss snart igen! Fighting spirit 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON