Trötta ben...

Hej på er!
Sådär, jag överlevde dagen! Bara 4 likadana dagar kvar då! Dubbelt arbete och några hästar här hemma att rida om dagen, det tar tid kan jag lova! Och inte gör det bättre att det är mörkt på kvällarna, och våra lampor i paddocken inte är installerade ännu...
 
Aja, dagen har annars flytit på väldigt bra ändå måste jag säga! Trevligt med sånna dagar, när tiden bara går och sen kommer man på att man jobbat färdigt för dagen! Skönt när det är så och inte åt andra hållet ;)
 
Nu ska jag lägga mig och sova. Imorgon väntar jobb från 8:00-12:00, sen från 12:30-18:30 på ridskolan. Därefter ska 4 hästar ridas, och jag har ingen pannlampa! Lyckat Henny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON