Bästa träningarna!

Lyssna väldigt noga nu.
Detta är nog första gången i världshistorien som detta händer!
 
Jag är riktigt nöjd med träningarna, med båda hästarna! haha.
Mamma fick typ mer eller mindre en chock i bilen på väg hem när jag "alltså, inte för att skryta men jag tycker faktiskt det gick riktigt bra idag på träningen, med båda hästarna!". haha
Mot hur det brukar låta på vägen hem så blev reaktionen ikväll, "va?! det där var faktiskt riktigt roligt att höra!!"
 
 
Japp, är väldigt nöjd över både hästarna och även mig själv.
Eron har till och med satt 3 rekord. Höjdrekord, breddrekord (på oxer då), samt längdrekord på banans längd! Så stora guldstjärnan till honom ikväll! ;)
Lupol gick också bra. Bara jag som ska sköta mig ordentligt hela tiden. Blir lätt att jag inte är 100% i varje sekund vilket visas väldigt väl av Lupol, så skärpning på mig!! Vet dock precis hur jag ska träna vidare nu med Lupol till nästa träning, känns bra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON