Bra måndag!

God kväll på er!

Blir en snabb uppdatering då sängen kallar för min del, sjuuukt trött... Samma visa varje måndag liksom ;)
 
 
Eftermiddagen har gått åt till att handla foder, skruva det sista i garderoben, rida, ta emot hovslagare och lite sånt...
Eron lyckades ju tappa en sko igår och även en idag så det var tur att hovslagaren inte kunde komma förrän ikväll, nu får de faktiskt sitta kvar tycker jag! haha 
 
Lupol och jag var ute på en riktig konditionstur ikväll! Blev galopp i lite drygt 5 km. Härligt och Lupol var totalt överlycklig kan jag lova er!
Blev dock en avfallning för min del haha. Lupol tyckte en buske i diket var livsfarlig vilket jag inte alls var beredd på... Men landade på fötterna med tyglarna i handen så det var bara upp igen och rida vidare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON