Dagens ridning

Blev ett pass i paddocken idag för alla 3, och alla gick riktigt fint!!
 
Härlig känsla när man känner att alla utvecklas litegrann under varje pass just nu.
Undra om det beror på att man själv blir mer inspirerad av att rida och utvecklas nu när våren kommer, eller om det bara är av en slump att alla hästar som man rider utvecklas mera under samma period? Tål att funderas på men jag tror nog allt det har något samband med min egna motivation, helt klart.
 
 
 
 
Bild på Lirco BG. Valack född 2010 e: Irco Marco - Leuthen. Ägs av Blommedala Gård och matchas mot 3årstest.

Kommentarer
Olivia Gustavsson

sv. nej men precis, och verkligen inte lägga ut bilder/film ;)

2013-04-08 @ 22:16:26
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se
Elin A

va kul för dig! kämpa vidare! Du verkar sjukt motiverad själv just nu ju och hästarna har nya krafter när våren närmar sig så det blir nog en bra kombination det där!
dela med dig av din motivation dock! Är så j*vla trött att gå i skola sen trött gå ut till ett kallt vinter väder och rida. svårt att hålla uppe humöret trots att hästarna är super duktiga! :)
kram

Svar: Ska se vad jag kan göra med att dela av mig av motivationen!! =) men får väl erkänna att den har tappats av lite de två senaste dagarna... att den aldrig kan vara på topp hela tiden!!
Henny Vinlöf

2013-04-09 @ 17:11:58
lisa

Ja, det får vi hoppas! :)

2013-04-10 @ 10:59:53
URL: http://lisacandemyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON