Fördelarna med att inte vara på GHS

Jag är en människa som strävar efter att alltid se det positiva i saker och ting, och inte fokusera på det negativa.
Tänkte därför berätta allt det positiva med att jag är hemma i helgen och inte i Göteborg!
 
- Min ekonomi blir väldigt glad och alla pengar på sparkontot är nog glada över att inte typ hälften försvinner utan att de håller ihop fortfarande!
- Mitt i vanliga fall stressiga och fullproppade liv fick en helg till att vara hemma och andas lite. Inte behöva boka och planera resor och boende och sådant, stressa över det.
- Hästarna här hemma har ridits för fullt så de verkar vara nöjda och glada över att mamma är hemma!
- Mitt hjärta som slipper få hjärtattack si sådär varannan minut när ryttarna hoppar haha.
 
 
Ja, det är väl dom enda positiva sakerna jag kan komma på. Men men, livet går inte under för att jag inte var där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON