Föreläsning

Har varit på föreläsning ikväll för Jan-Ove Olsson.
Han har pratat lite om avel och även om 3-årstestet, så har fått massa bra information av båda delarna.
Jag är ju helt nybörjare i dessa områden så det gäller att skaffa sig så mycket kött på benen man bara kan helt enkelt, och lyssna på dom som har goda kunskaper inom detta.
 
 
 
Känns i alla fall väldigt skönt att ha varit där och lyssnat i och med att det är helt nya bedömningssystem i år i både hoppning och dressyr. Nu är det bara att träna och träna fram tills genrepet, sen blir det lite lugnt fram tills att det är dags!
 
 
Är det någon av mina läsare som ska visa häst på 3årstestet i år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON