Helg, igen!

Hej på er!
Nu var det helg igen! Veckorna går fort nu minst sagt :)

Väntar på Alicia just nu. Ska ut och fixa stallet och så får vi se vilka hästar som motioneras idag. Känner att det beror lite på vädret... Blåser typ storm här och det ska komma in regn nu i eftermiddag också... Mindre kul!!

Ska annars åka och hämta nya bommar i eftermiddag med, wiho!! Snart har vi en riktigt stor och fin hinderpark hemma, perfekt!!


Bjuder på en färsk bild från instagram, trevlig helg bloggen!


Kommentarer
lisa

Haha, jag tror inte att du vill ha mig som piskförare!
^^

2013-04-20 @ 17:00:44
URL: http://lisacandemyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON