Lirco löshoppning 1 april

Film på Lirco från sista löshoppningen. Sååå fin!!
 
 

Kommentarer
Tova ~ TOVAEIVINSON.SE

Hej! Tänkte ta och tipsa om min pågående bloggtävling där priset är ett snyggt schockemöhle schabrak i valfri färg. Bara genom att ägna någon minut av ditt liv och följa tre enkla steg så är du med i tävlingen och har chans att vinna detta! Här hittar du tävlingen: http://tovaeivinson.se/2013/april/vinn-ett-schabrak-fran-schockemohle.html#comment

Kram! (Sorry om du inte vill ha sådana här kommentarer, men hittade ingen information om det på din blogg!)

2013-04-07 @ 17:38:41
URL: http://www.tovaeivinson.se
Elin A

Se där! Fiint! :)

Svar: Ja, visst är det!! =)
Henny Vinlöf

2013-04-07 @ 18:24:39
linnea

Kul!! Hoppar ju som aldrig förr:)

Svar: Ja, verkligen!! =)
Henny Vinlöf

2013-04-07 @ 18:58:22
Clara

Jisses vilken fin häst! Kommer säkert komma långt med rätt ryttare :)

Svar: Ja visst är han fin!! Ja det tror jag verkligen =)
Henny Vinlöf

2013-04-08 @ 16:12:59
Jessica

oj så fin :)

2013-04-08 @ 17:26:52
URL: http://jessiicanyqvist.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON