Söndag

Söndag idag, och helt klart en vilodag!!
 
Min kropp mår inte riktigt bra. Kommer in i perioder ibland då min mage vänder sig ut och in, och jag inte får behålla någonting.
Så efter jag fixade stallet har jag bara legat i soffan hela dagen. Får bli sånna här dagar ibland...
 
"Tur" att Lupol har ridits hela veckan, att Eron inte är fräsch och att unghästarna har fått tillräckligt med motion denna veckan så jag inte behöver ha dåligt samvete över att de får en dags vila.
Är nämligen inte det roligaste att rida när kroppen inte fungerar...
 

Kommentarer
Elin A

Du förtjänar en vilodag! Ta det lugnt och ta hand om dig det är sällan du får det.

Du har inte funderat på om det med magen är ett sätt att säga ifrån? Du lever ju ändå "ganska" stressigt liv. Fundera på det. Och var rädd om dig fina vän. ♥

Svar: Ne, tyvärr finns inte tiden alltid för att hinna med en dag för sig själv...Jo, funderat på det mååånga gånger om min mage men vet faktiskt inte vad det kan bero på...

Tack! <3
Henny Vinlöf

2013-04-07 @ 18:23:31
Linnea

Usch vad tråkigt:( men en vilodag är du värd, de måste man ta ibland för att ta igen sig! säger som Elin, ta hand om dig!<3 kraam

Svar: Tack! Saknar dig <3
Henny Vinlöf

2013-04-07 @ 18:57:28
Frida

Fin blogg du har:)

2013-04-08 @ 15:56:08
URL: http://fridaaaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON