1 augusti

Idag är det alla redan 1 augusti. 
Snart har sommaren passerat och hösten väntar framför oss!
Har många gånger om sagt till mig själv att "wow, vilket år jag har fått uppleva hittills. Livet har allt många fina saker att erbjuda en!". Magisk känsla det där! Och det bästa av allt är att det bara blir bättre och bättre för var dag i stort sett. 
 
Med en fantastisk sommar bakom mig så ska det på ett sätt bli ganska skönt med höst igen. Har många planer som jag hoppas går igenom och mitt liv kommer förändras ganska ordentligt om det blir som jag har tänkt...
 
Kommer dela med mig av det här under tidens gång men än så länge stannar det för mig själv.
 
 
 
 
 
Bjuder på en bild på mig och Eron från fotograferingen som midsommarmodell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON