Fina hästar!

Gårdagen gick riktigt bra, både hästarna skötte sig super!
 
Först ut var Recycle. Hade inga förväntningar alls utan hoppades bara på att hon skulle hålla sig lugn, för då brukar det mesta funka =)
Hon skötte sig mer än bra och får utan tvekan gårdagens guldstjärna!!
Var felfri i första och ett nedslag i andra, men inget jag bryr mig om utan sättet hon genomförde allting på var hur bra som helst!
 
Eron skötte sig också bra. Han är väldigt valpig och obalanserad just nu, och jag har svårt att hitta en bra ridning...
Var felfri i första, sen 2 nedslag i andra och jag la en volt då vi inte fick till något byte till rätt galopp i tid...
Skötte sig annars också väldigt bra!! =)
 
 
Filmer kommer och förhoppningsvis även lite bilder!
Är det någon mer som tog bilder på mig får ni gärna skicka dom till mig, kommentera här på bloggen i så fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON