Lite paus...

Har låtit bloggen vara några dagar...
Har inte direkt haft någon motivation att gå in här för att skriva några rader som inte handlar om någonting...
 
Istället har jag njutit av att vardagen är tillbaka igen. Jag är en rutinmänniska och mår som bäst när man har saker att göra om dagarna.
Denna veckan är det lite mera på jobbet igen, allting börjar komma på sin plats och nu är det bara alla barn som ska komma tillbaka från sommarledigheten.
Hästarna här hemma ska ridas för fullt och snart ska även Chicca sättas igång igen och hoppas in. Kul!!
 
Tycker även det är ganska skönt att hösten börjar komma igen. Jag gillar att vara ute och arbeta när det är 15 grader och kvällssol. Man får ta på sig en tröja igen och mysa runt med keps och väst på kvällarna! Härlig känsla =)
 
 
Idag har jag däremot tillbringat hela kvällen inne i huset. Har städat och fixat i ordning på "min" våning som mamma så fint säger haha. Jag bor i mitt rum (bor och bor, jag tillbringar några timmar om natten här i alla fall..) men jag har visst fått i uppgift att sköta om hela övervåningen numera.. Aja, inget mig emot för det är ändå inte så mycket att städa då det knappt aldrig är någon här uppe.
Har också fixat med lite räkningar och annat pappersarbete ikväll så nu är man ikapp sig igen!
 
 
Här tillbringar jag kvällen. Mysigt med mörka kvällar och tända ljus igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON