Som ett barn på julafton!

Hmm, idag är jag som ett litet barn på julafton ungefär som bara går och väntar!!
Inget speciellt att vänta på egentligen, men vi får ju hem vårat nya släp idag. Mor och far var och hämtade det i veckan när de ändå är i stugan i Blekinge, och idag kommer dom hem!
 
Släpet är ju både fulare, äldre och mindre än det vi redan har men det är ändå en speciell känsla när man köper något nytt ;)
 
Här är en liten bild från annonsen på hur den ser ut inuti. Ljus och fräsch med öppningsbara fönster och taklucka =)
 
 
Sen är den inte så fin på utsidan som sagt då all färg i stort sett har släppt.. Men det är bara att måla om och beställa hem nya stripes så ser den nog ut som ny sen!
 
En helt perfekt "andra-transport" som sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON