Lussebullar!

Hej på er!
Nu var det ett tag sen igen...
Motivationen till att skriva här verkar vara bortblåst totalt, tyvärr.. Men ibland kommer sånna perioder, och då vet ni alla som bloggar att det inte är så lätt att skriva nåt bra... Därför har jag valt att inte skriva alls ;)
 
 
Lever ett lite lugnare liv just nu, men också ett mer socialare!
3 hästar, de unga, har helvila nu och Lupol skrittas lite. Så har hur mycket tid som helst över varje dag! Lyxigt =)
 
Har därför träffat massa vänner, hittat på helt andra saker och bara njutit av ett annat liv under några veckor!
Och bäst av allt är att jag kommer fortsätta såhär ändå tills nyår.. Härligt!
Men då skulle jag gissa att det riktigt suger i rid-tarmen!
 
 
Nu ska jag och mamma baka lussekatter, ha en fin kväll så hörs vi snart igen! =)

Kommentarer
Sofie

haha! skulle precis gå in och gnälla lite på att du inte uppdaterat här på ett tag :P

2013-12-04 @ 20:48:46
URL: http://countmeamongyoursaints.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON