Tips!

Här är ett täcke jag verkligen rekommenderar!
 
 
 
Ett utetäcke med fast hals. 200grams fyllning och 1680D.
Vattentätt och andas bra, med ripstop, nylonfoder vid bogen och vid manken. Bogveck, stort svansskydd, kryssgjordar och bensnören.
Likt bucas-täcken i materialet.
 
Ord.pris 1700:-, nu 500:-

Finns i storlekarna 125, 135 och 145. Dock tyvärr lite små i storlekarna...

 

Vid intresse, kommentera detta inlägg och ange mailadres eller hör av dig till mig, så kontaktar jag er vidare till försäljaren! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON