11 februari 2013

haha, är lite rörigt i huvudet idag och det märktes tydligt när jag skulle skriva i rubriken...
först blev det 11 januari, sen kom jag på att det alla redan är februari. Då blev det istället 11 februari 2012.. Just det, alla redan 2013!! tiden går bra fort den...
 
 
aja, tillbaka här efter en ganska lugn helg! En hel del ridning på de små, alla har skött sig super! Blir en runda för de imorgon igen. Eron får sig en tur i skogen medans de andra får åka till ridhuset. Måste repetera start och stopp några gånger till innan de får ge sig ut i skogen ;)
 
 
Idag blev det en vilodag. Hade tänkt rida Lupol här hemma men efter att Emelie gjort ett försök i paddocken kom hon tillbaka till stallet och sa att det inte var lönt att försöka rida i paddocken... Det var jättehalt under snön och då bestämde jag mig för att det lika gärna kunde kvitta!
 
 
Istället blev det en lång mysstund med Lupol. Ryckte lite man, klippte lite mer päls i huvudet, fixade broddarna och en lång rykt som sedan avslutades med massa morötter! Trevligt tyckte Lupol ;) haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON