15 februari 2013

God kväll på er!
 
Fredag idag, och en riktigt bra sådan! 
Var en superlugn dag på jobbet... Väldigt många barn lediga i och med att det var sportlov, så de barn som var kvar gick vi ut med hela dagen. Så har lagat mat ute och åkt en massa pulka! Supermysigt!
Slutade även typ en timme tidigare, gött!
 
 
Nu har jag varit och ridit. Blev Lupol som fick sig en tur till ridhuset, kändes helt ok! Hann dock inte rida så jättelänge, men han kändes helt okej som sagt.
Har även sålt ett par ridskor ikväll som jag fick i födelsedagspresent i höstas men som var försmå, skönt när någon annan kan få användning av dom istället!
 

Kommentarer
Tuuli Elmgren

Sv; Tack!

2013-02-15 @ 20:28:07
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/
Olivia Gustavsson

sv. tack! :D detsamma!

2013-02-15 @ 22:58:16
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON