26 februari 2013

God morgon på er!
Sitter just nu och väntar på Emelie. Hon kommer vid nio så ska vi åka till ridhuset och rida då.
Sedan får det nog bli att åka hem och lägga sig tills jag ska till jobbet efter lunch. Vaknade upp dålig igår och känner mig ännu sämre idag, och vill verkligen inte bli sjuk nu!! Särskilt inte eftersom jag ska tävla på söndag, då vill jag helst vara pigg!
 
Ikväll efter jobbet blir det nog lite mer ridning. Alicia kommer hit också och hjälper mig lite som tur är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON