Gina Tricot Grand Prix i Borås

Tänkte sammanfatta lite utav dagen i Borås där jag och Linnea var i lördags och kollade på tävlingarna.
 
 
Får börja med att bara ösa beröm över hela tävlingen. Jag kan inte klaga på någonting! Allting var så genomtänkt och bra planerat.
Äntligen har vi en tävling i Sverige som börjar likna lite det internationella stuket på tävlingar. På tiden tycker jag!
VIP-lounge för ryttare vid banan, en för hästskötarna i stallen och en för hästägare/press/nära anhöriga vid banan. Där bjöds det på tilltugg, massa frukt och fri dryck.
 
 
Tycker också det var riktigt bra att ta betalt för inträde till banan. Inte en jättestor summa, men ändå en bra inkomst för dom. Vid biljetten fick man även lite rabattkuponger och en lotteribiljett där man kunde vinna biljetter till GHS.
Eftersom de tog betalt för inträdet, kunde de istället ha normala priser på mat vilket jag tycker är jättebra. Då äter ju faktiskt folk! haha. Nej men det finns alltför många tävlingar där man kan få köpa typ en korv för 50 spänn... 
 
 
Som sagt, jag tyckte det var en jättebra tävling som var väldigt bra arrangerad! Jag kommer helt klart återkomma nästa år!
 
 
Får bli en lånad bild på Lisen som fullkomligt regerade där i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON