Jönköping på söndag!

Woho, nu är det bara 3 dagar kvar tills årets första tävling! :D
 
En annan har ju räknat ner sedan i november typ, så nu är det verkligen nära!
 
Tävlingen startar klockan 8:00 men eftersom det är två klasser och ca 90 starter innan min första klass så blir det ingen jättetidig morgon för vår del. Skönt det!
Rider som sagt 1m och 110 med Lupol. En mjukstart helt enkelt men han lär vara pigg och väldigt tittig med tanke på att han inte tävlat sen i Juni förra året... Har bara tänkt att åka dit och göra två skolrundor, försöka få en bra start på året att bygga vidare på.
 
Startar i alla fall som nummer 23 av 52 i första klassen och 39 av 42 i andra klassen. För er som är där och kollar så rider jag väl kanske första gången runt klockan 11 och andra gången runt klockan 14, om dom kör på i samma tempo som jag har tänkt vill säga...
 
 
En bild från när jag var sist i Jönköping och tävlade. Det var i höstas men då med hästarna Cappellini och Velcome Indorado.

Kommentarer
Emelie

Hade velat åka och kolla, känns som det är många roliga att titta på! :D Men få se, dumt när man inte har körkort ;)

Tack så mycket! :D Din hästskötare som ska ta åt sig äran! :)

2013-02-28 @ 16:07:35
URL: http://lindblad.blogg.se
Elin

Lycka till!:D

2013-03-02 @ 10:41:48
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON