Mycket jobb just nu...

Alltså, ibland kan jag inte riktigt förstå hur folk kan vara arbetslösa, när en annan jobbar de flesta timmarna på dygnet? Och hade kunnat jobba mer än så om jag bara hade velat...
 
Aja, jag är bara glad för att jag har att göra, det kan ju vända vilken dag som helst! Men ibland är det lustigt det där...
 
 
 
Idag har jag i alla fall "bara" jobbat på ridskolan, 8 timmar. Så en helt vanlig arbetsdag helt enkelt!
Annat blir det imorgon då jag först är i ett kök på morgonen fram till klockan 13, sen direkt till ridskolan och vara där till 18:15.
Men, jag är inte så ledsen för det eftersom det därefter är hoppträning!! Så gissar på att dagen rullar på ganska bra imorgon i vilket fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON