Nytt!

Jag var ju iväg på lite äventyr i helgen och då bland annat på Charlies i Jönköping. Haha, någon som blev förvånad där? ;)
 
Blev ett inköp av 2 nya magplattor...
En ny till Lupol som jag suktat efter läääänge! Det tog emot om man ser till priset men den är verkligen sååå himla fin!! Helt i kalvskinn och jag bara älskar den!
 
 
 
Köpte även, vad jag kallar, en ponnygjord till Eron. Haha, han är ju så himla liten och både han, Chicca och Lirco har en sadelgjord på 115cm. Ett skämt i mina ögon!
 
Men om han nu ska börja hoppa lite ordentligt framåt våren så köpte jag en till honom med när jag ändå var i farten! Blev dock av den lite billigare varianten! haha
 

Kommentarer
Linnea

Åh den såg riktigt fin ut, kul!!:)

Svar: Ja den är superfin!! :D
Henny Vinlöf

2013-02-19 @ 21:12:03
Tussie & London - med drömmen att rida SM

Sv; Kanske när jag får råd..

2013-02-20 @ 07:01:52
URL: http://londonryttaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON