Soft up

Var på Charlies en sväng i torsdags och kollade runt lite... Bland annat på stugbyglar som ni kanske förstår!
Har länge varit sugen på ett par soft up, ändå sedan jag var i Holland och jobbade för ett år sedan där det i stort sett var sånna på varenda sadel...
 
Men jag vet inte riktigt varför det inte har blivit av, har väntat på att köpa en ny sadel innan jag köpte något annat nytt tillbehör till den!
Nu när jag har köpt sadel så har såklart den ständiga ångesten kommit fram om vilka man ska köpa eller inte...
 
 
Till slut föll valet på ett par Soft up, men jag var liksom inte riktigt på tillräckligt shoppinghumör i torsdags för att köpa ett par stigbyglar för ganska mycket pengar...
Åkte helt enkelt därifrån tomhänt med hopp om att vara mer shoppingsugen nästa gång jag åkte dit! haha
 
 
 
Men, när jag var hemma och läste lite bloggar såg jag att Cheval Ridsport hade "alla-hjärtans-dag-erbjudande" med 25% rabatt på valfri vara, och då slog jag till! :D
 
Det bara måste vatt något med ödet som sa till mig tidigare på dagen att vänta med att köpa dom! haha
 
 
Så nästa vecka bör jag i alla fall få hem dom!
 
Hälsningar en glad tjej som tycker hon har gjort ett himla bra köp! haha
 

Kommentarer
Emelie

Ja, och som det det ut nu är det bara grönt kort och ryttarlicens som fattas :D i "värsta" fall blir det väl någon clear round i alla fall! :)

Vad skönt och kul för dig! :D vilken färg blev det då? Traditionella svarta? ;)

2013-02-16 @ 14:08:12
URL: http://lindblad.blogg.se
Linnea

såå nice!!! :D
Ja gjorde också ett kap igår! Var inne på granngården jkpg och såg att dom hade 30% på alla horse wear täcken, blev spontant en ny pyjamas till Tara som var behövligt, men mest tänkt att ja skulle köpa till nästa vinter istället. Men kunde ja ju inte motstå vid sånt bra pris;) hihi

Svar: Åh nice, sånt gillas!! :D
Henny Vinlöf

2013-02-16 @ 19:24:23
Emma

Du vet väl redan att du inte kommer bli besviken då om du ridit i sådana förr, jag fullkomligt älskar mina och halkar runt som bambi i mina vanliga stigbyglar på dressyrsadeln nu mera :')

2013-02-16 @ 21:45:31
URL: http://xoffbeat.blogg.se/
lisa

Jag stod faktiskt och valde mellan en butet och en altair, och jag kan ärligt säga att jag hade valt altairen framför buten även om buten hade kostade exakt lika mycket som altairen. Den ligger verkligen som en sugpropp på ryggen, och har lätt för att passa på många hästar. Panelerna är 100 gånger bättre än buten (tycker jag) så jag skulle inte tveka en sekund på den sadeln om jag var du ;)

2013-02-16 @ 22:13:58
URL: http://lisacandemyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON