Söndag

Hej på er!
 
Gårdagen var superbra, man är taggad inför säsongen nu minst sagt!! 
Inspirerad till tusen helt enkelt!
Längtar något enormt tills man får ta på sig kavajen igen om en vecka, och åka på tävling. Var alldeles för längesen nu enligt mig...
 
 
Idag är det söndag och den består enbart med häst för min del. 
Var iväg på förmiddagen och hjälpte en med sin häst. Sedan när jag kom hem igen så tog jag med mig Eron ut på åkern och red lite. Gick jättebra, han skötte sig super! 
Måste jobba ut flåset lite på honom så får nog bli ett pass där i veckan igen om jag får med mig någon som sällskap, och sedan åker han på "tränings-läger" till helgen om vi får tid att köra iväg honom.
 
Nu kom jag precis in och ska äta lunch, därefter åker jag med Lupol och hoppar i ridhuset! Skoj! :D

Kommentarer
Ebba

Sv; Ja, verkligen! Jag rider & sköter honom endast en gång i veckan, så det är riktigt kul när man känner att hästen litar på en & känner igen en! :D

2013-02-24 @ 13:47:42
URL: http://northons.blogg.se/
Noomie Sundell

Det ligger uppe vid Axamo, strax bortanför Klämmestorp. Själva stallet har nio boxar, men sen finns det lösdrifter också där det är drygt tjugo hästar sammanlagt. Så det är mycket liv och rörelser! Jaadu, jag vet inte riktigt, haha^^,

2013-02-24 @ 20:28:35
URL: http://lexx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON