17 jan 2013

Hejsan på er!
Torsdag idag, endast jobb idag och imorgon och sedan är det återigen helg! :D
Tiden går så sjukt fort verkligen!
Nyss firade vi in det nya året, och snart är det redan februari! På söndag är det dessutom bara 42 dagar kvar till årets första tävling.. Känns visserligen som en halv evighet, jag hade önskat att den vore om bara några dagar.. 
Men, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!
 
 
Idag är det en ganska lugn dag... Har inget planerat förrän jag ska åka och jobba, och idag är det den kortaste dagen på jobbet och därefter ska jag rida.. Hoppas på att vi kan åka till ridhuset idag, annars får jag ta några varv i paddocken här hemma..
 
 
Nu har jag precis druckit lite förmiddagskaffe så man orkar gå ut och mocka lite i stallet.
Ha en bra torsdag fina läsare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON