Första dagen på jobbet

Då var första dagen på jobbet avklarad efter några dagars ledighet.. Skönt det!
Har även hunnit med att äta efter att jag kom hem.. Var helt sjukt hungrig så har ätit upp det mesta av det som var ätbart här hemma! haha ;)
 
 
Dagen har annars varit bra! Började hur bra som helst med att få reda på att mitt paket från Charlies hade kommit! Vilken lättnad, men såklart hade det strulat ändå... Alltså DHL, vad ska man säga?!
 
Aja, sedan gjorde jag i ordning stallet och även Recycle då hon idag har körts ner till Stenestad för att opereras imorgon... Kommer ett inlägg här imorgon om det för ni som är intresserade...
 
Nu är det dags att gå ut till stallet och fixa det sista.. Hörs senare!

Kommentarer
Hanne

ja, vi är intresserade av att veta om operationen!! ;

2013-01-07 @ 22:16:12
URL: http://hannemattsson.blogg.se
Hanne

sv: Det lutar mot det, så det gör vi nog :) efter ett par år i Västmanland och ett halvår i Skåne bor jag hemma i Alingsås igen :)

2013-01-07 @ 22:47:06
URL: http://hannemattsson.blogg.se
Jenny - hästblogg

Bra blogg :)

2013-01-08 @ 00:05:48
URL: http://jenny.weride.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON