Fredag

Tjoho, god morgon på er alla läsare!
Idag är det äntligen fredag vilket innebär helg efter arbetsdagens slut!! Uuunderbart :D
 
Har varit uppe ett tag nu, klockan ringde innan tuppen vilket var ca 6:30! Börjar på ridskolan vid 7:45 så bäst att komma upp i tid så man vaknat till liv innan man ska träffa alla barnen.. haha
 
 
Senare idag ska jag försöka mig på en liten uteritt med Lupol, hoppas bara att all himla is har försvunnit ifrån vägen så det går att ta sig fram...
Hoppas även jag får mitt paket från Charlies idag! Det skickas såklart med DHL (ni som hängt med här ett tag vet vad jag har för erfarenheter och vad jag tycker om dom ;) haha) och någonting säger mig att det inte riktigt har gått som det ska denna gången heller, för om man söker på mitt sändnummer så står det att det inte finns?! haha. Ganska konstigt, men försöker intala mig att allting är som det ska och att det förhoppningsvis kommer idag!
 
 
Hoppas ni i alla fall får en grym fredag! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON