Hur ska detta gå?

Innan operationen hade ju Recycle boxvila då med, och det fungerade hur bra som helst!
Men idag, första dagen efter operationen, så håller hon redan på att krypa hur skinnet...
Jag verkar inte tycka det är lika roligt som hon gör när hon får sina rodeoryck inne i boxen lite då och då.. även om hon är väldigt söt när hon står där inne och hoppar och piper i ren frustration så vill jag ju såklart inte att hon ska göra så...
 
Aa, vi får väl se hur det går med henne och boxvila.. Två veckor ska hon i alla fall stå inne till, tills det är dags för återbesök! 
 
 
Jag hoppas i alla fall inte det dröjer alltför länge tills man ser oss två såhär ihop igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON