Inställt...

Idag stog klockan på halv sju. 
Upp med tuppen och ge hästarna frukost, sen äta min egna frukost innan det var dags att gå ut igen och ge kraftfoder, ta på täcken och släppa ut dom, samt mocka åt Recycle som står inne!
 
In igen och göra sig redo för att åka på synundersökning... Då ringer dom och ställer in pga att optikern är hemma för vård av sjukt barn...
 
Åhh, ganska irriterande när man har gått upp tidigt och stressat som en galning för att hinna göra så mycket man hinner innan det var dags att åka!
 
Aja, får se det positivt. Nu är jag ju uppe och igång, så får utnyttja det istället! Får gå upp och fixa klart stallet... Sen är jag riktigt sugen på att dra till gymmet en runda men vi får se om den känslan finns kvar efter att stallet är fixat! ;)
 
     

Kommentarer
Hanne

sv: Jo men jag trivdes bra, fast det funkade inte riktigt att jobba ihop med den andra tjejen riktigt.. Åh vad kul, min kompis va där i somras, men hon trivdes väl inte jättebra men alla är ju olika :)

aha usch, då förstår jag att det kändes jobbigt. Men tur att det gick bra :)

2013-01-15 @ 09:28:17
URL: http://hannemattsson.blogg.se
Emelie

Ja! Förstår det! :D Hade jag också varit! Men hoppas du får chansen att ha kvar henne då? ;) Kanske till och med köpa henne :D

2013-01-15 @ 16:15:10
URL: http://lindblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON