Jobbat...

Då var man hemma från jobbet igen! Skönt det =)
 
Har jobbat hela dagen idag på dagis, har fått ett vikariat där varje fredag fram till juni så det känns gött att jobba 5 dagar i veckan!! 
Åkte en runda till stan efter det för jag var tvungen att boka tid på synsam och lite... Mysigt att ha lite egentid genom att kolla lite i butikerna!
 
 
Nu ska jag ut till stallet och jag tror det får bli till att klippa Lupol igen nu ikväll...Han börjar få lite mera päls igen och så är jag så himla sugen på att inviga den lilla maskinen till huvudet så får nog bli att jag gör det ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON