Linser!

Måndag morgon och jag är hemma ifrån synsam med ett par linser i ögonen!
Känns sjukt bra att man äntligen har fått dom, men dock väldigt ovanligt i ögonen.. ;)
Aja, vänjer väl mig ganska så fort förhoppningsvis!
 
 
Klockan ringde vid sex idag för att ge hästarna mat och göra i ordning Recycle. Återbesök idag efter operationen, och idag kommer domen. Hur har det gått?! 
Usch, jag gillar verkligen inte känslan i magen när man går och oroar sig över saker och ting. Hoppas över hela min kropp och väldigt mycket till att allting ser bra ut, men man ska aldrig säga aldrig...
 
Hann även med att mocka 3 boxar innan det var dags att gå in klockan 8:30 för att äta frukost och sedan bege sig till Synsam.
 
Nu är det kaffedags och uppladdning inför jobb från 13:30-21:30 idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON