Onsdag

God morgon på er!
 
Som ni förstår hade jag en ganska så turbulent dag på jobbet igår...
Inte nog med att man hade en dålig känsla i kroppen redan, ni vet när man oroar sig över något så kan man liksom inte riktigt vara sig själv till hundra procent...
 
Dessutom igår på sista lektionen så är det en häst som blir rädd och ryttaren trillar av. I samma veva som hon flyger av blir hon sparkad av hästen i huvudet, så hjälmen spricker och det bokstavligen sprutar blod... 
Så det var bara att ringa efter föräldrar och ambulans...
 
Inte den roligaste olyckan direkt. Jag som är så himla känslig vad det gäller blod med var i en väldig chock där ett tag!
Ne, usch. Det var inget roligt.
Ska ringa till föräldrarna om en stund tänkte jag och höra hur det är med henne...
 
 
 
Sen till Recycle med som var på operation igår. 
Det gick bra i alla fall så hon ska faktiskt hämtas hem redan idag!! Känns så himla skönt att få hem lilla skruttan igen! Jag saknar henne även om hon bara har varit borta 2 dagar... men vill bara se hur hon mår, borsta lite extra och skämma bort henne med lite äpplen =)
 
 
Nu ska jag ut och mocka, sedan till ridskolan för att vaccinera några hästar!
 
Ha en fin dag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON