Pannkaks-kväll!

God kväll!
 
Kom in från stallet för en stund sen, riktigt kallt ute nu!! Usch, så sitter här och försöker få upp värmen i kroppen igen!
 
Var ute med Lupol nästan i en timma på grusvägarna upp och ner för backarna. Mycket travarbete i dag som sagt! 
Han kändes lite stel i början men mjuknade upp under passets gång, precis som det ska vara en sån dag då man har lite träningsvärk!
Imorgon blir det en lugn dag igen med i stort sett samma arbete som idag, så åker vi till ridhuset på tisdag. 
 
 
Resten av kvällen blir det mys med familjen. Pannkaks-kväll står på schemat, och så blir det att kolla på Så ska det låta och därefter någon romantisk komedi på 5an. Perfet avslut på denna veckan!
 
 
Inte ofta jag bjuder på bilder på mig själv, men här har ni en färsk tagen precis just nu!

Kommentarer
Tuuli Elmgren

Nu är veckans blogg avgjord, kanske just du blev en av vinnarna? Var gärna med igen!

http://londonryttaren.se/2013/january/vinnarna-av-veckans-blogg-ny-omgang.html#comment

2013-01-14 @ 15:55:40
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON