Sadlar...

I eftermiddag åker vi iväg till Charlies i Jönköping och kollar på lite sadlar igen...
 
I och med att jag inte riktigt var helt nöjd med sadeln som vi provade ut för två veckor sedan, men vet lite nu vad det är för sadel vi ska ha till Lupol, så letar vi vidare för att se om vi hittar något annat som kan passa!
Hittar vi inget får jag väl helt enkelt stå ut med att rida i och betala för en sadel som inte känns helt 100, men det tar ju emot vill jag lova er... 
Ni anar inte hur mycket jag har grubblat på detta fram och tillbaka varenda dag sen dess, mår riktigt dåligt över det och vill bara få allt överstökat...
 
 
I alla fall, hoppas på att få med några sadlar hem som kan vara aktuella och testa dom här hemma på Lupol sen...
Håll tummarna för att det går bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON