vänta...

att vänta är kanske inte min starkaste sida, särskilt inte när det är ett telefonsamtal från veterinären man väntar på!!
 
Åhh, tankarna har varit lite överallt idag... En jobbig känsla i magen som inte vill försvinna förrän om några dagar typ, när man vet hur hon har återhämtat sig efter operationen...
Usch, det är ingen rolig upplevelse det här att ha en häst på operationsbordet som man inte har en aning om hur det går för..
 
 
Aja, nu ska jag försöka att inte hetsa upp mig för mycket utan intala mig själv att allting går bra.
Ska försöka få i mig lite mat nu innan jag ska till jobbet vid halv två...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON