En till transport

Vi har köpt en till transport!
 
Vi åker ju en del och oftast prickar vi in samma dag när det väl är något...
Min syster har dessutom planer på att flytta till sin pojkvän och då kommer hon behöva ett eget släp.
 
Har hittat ett bra begagnet på hastnet. En startrailer årsmodell 2005 till ett väldigt bra pris! Dock har färgen släppt på utsidan (måndagsexemplar) så blir till att måla om den men det kan man gärna göra när man fått den till det priset ;)
 
Vi åker och hämtar den nästa vecka så då kommer ni få se bild på den!

Kommentarer
Olivia Gustavsson

sv. ja det hoppas jag också :)

2013-07-27 @ 21:55:40
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON