Falsterbo 2013

Alltså, årets Falsterbo. Vilken helg, vilken succé!
 
Helgen har varierat mellan helt sjukt kul, lugnt och skönt på stranden, bra tävlingar och helgalna partynätter!! Jag har fått vara med om så mycket roligt och även varit med om sånt jag aldrig trodde jag skulle få uppleva!
 
Åkte hem med ett stort léende igår, nya härliga minnen för livet. 
Falsterbo blir helt klart bara bättre och bättre för var år!
 
Tusen tack till alla ni som jag fick uppleva den tillsammans med, ni är fantastiska!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON