För få timmar på dygnet...

Då var det ett tag sen igen!
Hmm, dygnet har alldeles för få timmar för att jag ska hinna med min lilla blogg...
Eller så är det helt enkelt så att jag har så förbannat roligt liv att jag har annat att göra än att sitta här!
 
Hmm, ja det kan man ju tro vad man vill. Men bra, det mår jag i alla fall!
 
 
Gårdagen spenderades på jobb, hästryggen och till sist med fina vänner!
 
Idag har det varit i stort sett likadant, bara att jag håller på att förbereda inför Falsterbo nu ikväll!
 
 
 
Imorgon åker vi äntligen, som vi längtat!!
Därav lär uppdateringen vara lika usel som den varit hittils denna veckan ;)
 
Ha det så bra i alla fall så hörs vi när jag kommer hem på söndag igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON