Gokart

Igår var vi iväg och körde gokart som avslutning på mitt gamla sommarjobb sen några år tillbaka. Var runt 30 pers och det var helt sjukt kul!!
 
Jag har aldrig kört det innan men det gick jättebra för min del ändå! Tycker ju det är roligt med fart och fläkt så det här passade mig utmärkt ;) haha
 
 
Blev faktiskt bästa tjej och kom till a-final! Tror jag slutade typ 7a där efter att ha blivit påkörd av han bakom mig när det var ett halvt varv kvar, så då kom det 2 stycken och körde förbi också... Hmm, där steg mitt humör till skyarna och jag blev vansinnig!! haha. Tyckte de inte behövde ge sig på mig som var ensam tjej i finalen haha. 
Men men, sånna är reglerna visst så det var väl bara att se glad ut även om jag var riktigt irriterad där ett tag! haha
 
 
Det var hur som helst hur kul som helst! Lyckorus i hela kroppen och adrenalin till max! Det här kommer jag göra fler gånger :D
 
 

Kommentarer
Linnea

Lätt att vi måste göra om!! :D Linnea och Henny goes RALLYBRUDAR! ;)

Svar: Haha ja precis ;)
Henny Vinlöf

2013-07-02 @ 12:01:41
Olivia Gustavsson

sv. ja det är dom verkligen! =D

2013-07-02 @ 16:15:54
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se
Jessica

Är det på Vroom? :) Var där och körde för ett par somrar sedan och fan va kul det var! :D Typ mer "på riktigt" än vad det brukar vara. Borde lätt göras om :) Kul att du representerade tjejligan och slogs hela vägen. Jag blev också bästa tjej när vi körde, fast för min del räckte det även till pallplats (dock sista pallplatsen, men ändå!) Blev också omkörd sådär fult när det bara var lite kvar och även jag blev skitarg, haha. Man vill ju leverera! ;)

Vad roligt, har du något hum om när nästa P&J är? För min del håller jag mig nog till Aleccis i Särk :)

2013-07-04 @ 21:50:52
URL: http://vinna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON