Varma dagar!

Har varit ett par riktigt varma dagar nu... Tur det finns sjöar och kalla duschar svalka sig i..!
 
Har de senaste dagarna inte gjort så mycket. Träffat fina vänner, badat hur mycket som helst (gissar på att jag slagit rekord i år på antal dopp. Jag tror aldrig jag har badat såhär mycket i hela mitt liv innan! haha), ridit, målat stallet och även skurat boxarna! Duktigt =)
 
Annars är det ganska lugnt denna veckan... Hästarna trimmas på och sköter sig riktigt bra! 
Känns lite som semestertider även om de rids fullt ut och så! Men skönt att det är så ibland med så man hinner återhämta sig lite i kroppen.
 
 

Kommentarer
Vanessa & Ville-Dressyr ska det vara!

Fin blogg!
Låter som min sommar också, skurat och målat boxar, ridit och hämtat andan! ;)

2013-07-25 @ 22:47:43
URL: http://russetville.webblogg.se
Emma

Hej!
Jättemysig blogg att läsa! Trevlig att få läsa om dig och ditt arbete! :)

2013-08-01 @ 15:38:25
URL: http://emmasfokus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON