26 juni 2013

God morgon på er!
 
Onsdag idag och jag är ledig! Har haft en underbar sovmorgon och har nu fått i mig lite frukost också. Bra början på denna dag känner jag!!
 
 
Har varit två intensiva dagar med många timmars jobb.
I måndags var det normaldag, 7-16. Därefter ridning och på kvällen lite midsommarfotograferande! Blev riktigt fina bilder så kommer lägga upp några här så ni får se =)
 
Igår var det jobb från kl 7-20, så då var det soffan för min del resten av kvällen... 
Men därav att vi är lediga idag eftersom vi inte kan jobba ute när det regnar såhär mycket. (orkar inte förklara ordentligt men är just nu på ett jobb där man endast är ute hela dagarna, på en torvmosse. Och när det regnar såhär mycket kan man inte längre gå på den, så idag får vi vara hemma och vänta på bättre väder helt enkelt!).
 
 
Idag passar jag och Linnea istället på att åka till Jönköping och uträtta några ärenden. Sen blir det ridning som vanligt ikväll igen!
 
 
Ha nu en riktigt bra onsdag mina vänner, vi är halvvägs till helgen nu!

Kommentarer
Alicia

Just det ja, vill du ha alla bilder? :)

Svar: Ja tack! :D
Henny Vinlöf

2013-06-26 @ 18:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON