Ännu en fullproppad dag!

Hmm, ja mina timmar om dygnet går åt fort kan man minst sagt säga!
Det gäller att utnyttja varenda liten minut man får över.
 
 
Dagens schema ser ut som följande:
 
Jobb 8-16:30
Hem och byta om snabbt som blixten!
Studentfirande 17:00
Hemma några timmar senare, gissar på efter kl 19 någon gång. Då väntas ridning med 3 hästar... Hoppas hoppas att Alicia kan komma och hjälpa mig! :D
 
Sen borde jag verkligen slänga på löparskorna på fötterna och bege mig på en kvällsrunda i skogen... Får väl se vad klockan slutar på helt enkelt. Men den är sist på prioriteringslistan i alla fall! haha. Känns väl dock inte riktigt som om jag hinner med det...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON