Carat

Här kommer en liten presentation om den nya hästen som kom hem förra lördagen, han har alltså varit här i en och en halv vecka nu.
 
 
Han heter Carat och är 7 år gammal. En halvblodsvalack som inte är sådär jättestor.
Han är här för utbildning och försäljning, så om det är någon som letar häst så kan ni ha honom i åtanke! 
 
 
Vi har inte hunnit rida sådär jättemånga pass än, (i och med min hjärnskakning förra helgen), och prioriterade inte då en helt främmande häst att rida de första passen. Men vi har ridit några pass nu och det går bara bättre och bättre för var gång! En trevlig häst som lär sig fort =) dock inte alls mycket utbildad så vårt största projekt är att hoppas in under ryttare. 
 
 
 
 
Tanken är att rida och utbilda honom så mycket som möjligt framöver så kommer det ut en annons på honom när det är läge för det. 

Kommentarer
Michelle<3

Åh gud så fin häst! :O<3

2013-06-19 @ 14:40:23
URL: http://Unniochjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON