Lördag

Idag är det en lugn dag...
Linnea har sovit här inatt sen igår och vi har inte gjort alltför många knop idag!
 
Släppte ut hästarna på morgonen och sen gick vi in och la oss igen! haha. Gick inte upp förrän elva typ därefter och åt frukost, fixade stallet och sånt.
 
Sen klockan 14 visade jag Carat för en kund. Gick bra så det var skönt!
Nu har vi ätit lunch och Linnea har åkt hem... Jag ska ut och rida Lupol och Recycle nu!
Riktig slapp dag idag helt enkelt, men sånna behöver man ibland!
 
Foto: Glad Midsommar!! #midsommar  @hennyvinlof
 
Vi två igår, fantastiska vän! 

Kommentarer
linnea

Åh underbara Henny!! Tack för igår :) nu taggar ja för resten av sommaren :D

Svar: Samma här!! :D taaagga!
Henny Vinlöf

2013-06-22 @ 21:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON