Midsommar

God morgon på er! 
Idag är det midsommar, först dagen på lite långledigt och bara allmänt härligt! :D
 
 
Gårdagen med proppfull med sysselsättningar... Jobb, fixa stallet, rida och hålla på att dö i värmen, handla, städa lite i huset och tvätta några maskiner...
Men man hann med allting och på kvällen kom mina favoritkillar från sommarjobbet på besök!! Supertrevligt =)
Så började att fira midsommarhelgen med lite rosé, inte fel alls faktiskt!
 
Kom i säng lite efter två igår men var ändå förvånansvärt pigg idag när klockan ringde vid halv åtta. Men det är ju värsta sovmorgonen om man jämför med alla andra dagar så det var nog därför...
 
 
 
Dagen består av stallfix och ridning nu på morgonen och sedan ska jag iväg en runda. Sen efter lunch kommer Linnea hit och då blir det att fixa midsommarkransar inför kvällen!
 
 
Ha nu en galet bra midsommar gott folk! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON