Söndagens aktiviteter

Idag är det en riktigt lugn och skön dag!
 
Mamma var snäll och tog hand om hästarna idag på morgonen så jag låg i sängen ändå till 9! Därefter förflyttade jag mig till soffan och låg där tills det var dags för lunch.. 
Söndagar är ju vilodag sägs det och idag har jag levt upp till det för fullo ;)
 
 
Eftermiddagen ska tillbringas i stallet. Alicia kommer hit så vi tar ut varsin häst på en skogstur och sen rider jag den 3e hästen på ridbanan. 
Har även lite att smörja samt att jag ska bära ner några färdigmålade bommar till paddocken så jag kan måla några nya istället! Så det blir lite småfix i eftermiddag helt enkelt.
 
 
Alicia och Cappellini!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON