24 mars 2013

Sådär, då var man hemma och klar för dagen!
 
Har varit iväg och ridit en ponny nu ikväll, hoppade lite. 
Ganska stor skillnad att tidigare idag hoppat stora Lupol, och sen nu ikväll skutta runt på en liten c-ponny! haha. Men det gick jättebra, så det var kul!! =)
 
 
Nu blir det bara att slappa resten av kvällen... Borde egentligen gå upp och putsa av allting från idag. Framridningen var utomhus på en väldigt blöt bana så ja, allting är superskitigt och det är lera överallt... Men Alicia kommer hit imorgonkväll så kan ju sätta henne i arbete med det så får jag lite ledigt ikväll ;) haha
 
 
Imorgon jobbar jag till 17:30 så det kommer nog vara ganska tomt här. Kommer dock upp ett inlägg om tävlingen idag och någon film! 
Nu ska jag gå och ta mig en dusch och sedan njuta av känslan från de sista sprången på tävlingen idag! haha.
 
Hoppas ni haft en bra helg!
 

Kommentarer
Elin

Kul med hoppning!:D

2013-03-24 @ 21:05:43
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Emelie

Haha okej, jaa men hoppas det håller i sig sen då! :D Hörde att det kommit en ny ponny på ridskolan, var det den du red? :)

2013-03-24 @ 21:32:40
URL: http://lindblad.blogg.se
Olivia Gustavsson

sv. haha tack :D

2013-03-24 @ 22:26:31
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON