Benskydd

Har letat efter ett par nya hemmaskydd ett tag, de slits ju ut så himla fort...
Men har inte riktigt hittat några som jag fastnat för. Har letat efter ett par "vanliga" till ett vettigt pris, och då har ju de från Catago varit lämpliga till det priset. Men, jag gillar inte deras logga på skyddet. haha, ja jag vet att jag är kräsen... Och i och med att jag har velat ha ett par vanliga så har dessa som säljs i 4-pack gått bort i och med att bakskydden går runt benet eller vad man ska säga...
 
 
Men, nu i dagarna la Charlies upp dessa på deras hemsida och jag gillar dom supermycket! Helt i min smak vad det gäller hemmaskydd. Så nästa inköp kommer bli dessa, helt klart!
SENSKYDD FRAM HORSE GUARD  SENSKYDD BAK HORSE GUARD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON